Taky trpíte arachnofobií?

30. 08. 2010 15:31:02
Tak to si umíte představit, jak jsem se dneska po ránu „radovala“ z pavouka, co se rozhodnul špacírovat po mém volantu. Za jízdy, jak jinak.

To si takhle jedu celkem v pohodě po R10, na tachometru přiměřeně 130+. Sem tam náklaďák, nebo pomalejší kolega, tak mrknout do zrcátka, levý blinkr, trošku přidat, abych se v levém pruhu nemotala zbytečně dlouho. Další rutinní mrknutí na tachometr, jako už tisíckrát předtím.....

Tentokrát mám ale místo ručičky tachometru v zorném poli pavoučí nohu, co se právě snaží dosáhnout z palubky na středovou konzoli volantu. Úspěšně, už tam má i další dvě...to je fofr! Neveřícně zírám na tu potvoru a moje arachnofobie okamžitě vyhlašuje alarm – PAVOUK !! A co horšího, pochoduje směrem ke mně !!

První automatickou reakci – pustit volant a přeskočit na zadní sedačku – naštěstí přepralo moje racionální šoférské já a navrhlo přijatelnější řešení. Ubrat, vrátit se do pravého pruhu, zapnout varovky, zastavit na krajnici, zatáhnout ruční a přelézt na sedadlo spolujezdce, to se mi podařilo zvládnout jediným pohybem během vteřiny.

Jenže můj zachraňovací manévr pavouka rozhodil, otočením volantu se dostal někam dolů. Než oběhnul pod volantem okruh zpátky, přinutila jsem se být statečná a vzít foťák. Až pak narafičit papírový kapesníček (škoda, že nemám v autě lopatu od zimy) a i s důvěřivým pavoukem, co na něj přelezl, vyhodit do příkopu. Pro mne nadlidský výkon, být takhle blízko pavouka mě přimělo jen vědomí, že jinak půjdu zbytek cesty pěšky.

DSCN0388.JPG

Protože zůstat v jednom autě s pavoukem, to nehrozí. I tak jsem těch pár kilometrů do cíle koukala víc kolem sebe kde co leze, než na silnici. A to i přesto, že to byl „jen“ sekáč, tedy Johana s dlouhýma nohama - v mé terminologii. A ty jsou na žebříčku panikaření celkem nízko. Tedy pokud na mne nebafnou ze zálohy.

Objevit se mi na volantu ta správná veliká chlupatá potvora, co bydlí u nás ve sklepě (tam nechodím), asi by TV Nova měla ve večerních zprávách hromadnou havárii na R10 a vyšetřovatelé řešili záhadu, proč řidička za jízdy opustila vozidlo okýnkem :)

Brrrrrrr........

Autor: Božena Klingerová | pondělí 30.8.2010 15:31 | karma článku: 20.02 | přečteno: 2627x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ona

Mirka Pantlíková

Můj nešťastný pátek v UNI Hobby

Dnes je Velký pátek, jeden z největších křesťanských svátků, den utrpení Ježíš Krista. V ten den, jak praví Bible Kralická, vzal všechny hříchy na sebe a obětoval se za nás, hříšníky. To je čin v dnešní době naprosto neslýchaný...

29.3.2024 v 15:27 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 58 | Diskuse

Jana Melišová

Keď človek páchá zlo, kde je Boh?

Má človek slobodnú vôľu? Môžeme sa nezávisle rozhodovať a ovplyvňovať smerovanie nášho života? Mám za sebou desať rokov práce kaplána vo väzení. Takže trochu viem, čo to robí alebo nerobí s človekom, keď sa dopustí veľkého zla.

29.3.2024 v 11:54 | Karma článku: 13.78 | Přečteno: 211 | Diskuse

Ivana Lance

USA Georgia vs. Česká Republika

Záleží na tom, jestli jste fanoušcci amerického sladkého a studeného čaje nebo českého piva. Po čem raději sáhnete vy?

28.3.2024 v 16:20 | Karma článku: 21.86 | Přečteno: 397 | Diskuse

Jana Melišová

Nemáte nejaké drobné?

Chcel by som si kúpiť jedlo, nepomôžete mi nejakými drobnými? Otázka, pri ktorej sa mnohí tvária, že nepočujú, prípadne od dotyčného odvracajú zrak, keďže najčastejšie sa ju pýtajú ľudia bez domova nevábneho výzoru.

28.3.2024 v 12:53 | Karma článku: 30.69 | Přečteno: 541 | Diskuse

Jana Kozubíková

kOmický blog CDLXXXI.

Už měsíc mám nový vztah. "Randíme" denně mimo víkendů, ačkoli přiznávám, že myšlenky na něj mne neopouští ani o nich.

28.3.2024 v 6:00 | Karma článku: 9.48 | Přečteno: 192 |
Počet článků 54 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3379

Jen si občas nemám s kým povídat....

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

více

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...