Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rebel66

21. 6. 2010 15:39
bez cestovky "jedině"

jel jsem jednou na dovču bez cestovky ..No a od té doby jsem tady..!! Peloponés;-)

0 0
možnosti

Zuzana Hejná

15. 4. 2009 7:33
jee,

těšila jsem se, že bude  Pelopones, příští týden vyrážíme. ALe ne na pláž.

0 0
možnosti

Dennys

14. 4. 2009 23:39
No nevim

v cembyla tato dovolena lepsi nez pohodlna dovolena s cestovkou. Cesta trajektem, ubytovani v pensionu, par vyletu a valeni se naplazi. Aktivni vikendy (pokud nepracuji) travim pracovnena chalupe, ale na hlavni dovolenou chci uplne vypnout a nechat se hyckat all inclusive. Jinak Recko je vzdy dobra volba.R^ Jeste mam rad Spanelsko, rovnez bajecni lide - tam bych mohl zit a pracovat, ale to by mi doma neproslo. Tak mrznu v Bavorich, zatimco na Costa del Azahar sklizeji pomerance.;-€

0 0
možnosti

Klingerová

14. 4. 2009 23:45
Re: No nevim

Lepší? Bez hotelu s animačním programem a za menší peníz. Pohodlí si člověk nastaví výběrem ubytování. A je to změna a trošku dobrodružství :-) Taky bych momentálně radši pomeranče ;-D

0 0
možnosti

Jaany86

14. 4. 2009 23:20
Cestování

Chci letos udělat něco podobnýho akorát na druhou stranu na francouzskou riviéru.Z to článku je vidět že když člověk chce tak to dokáže.Jinak já byl na Rhodosu a musím s Vámi souhlasit řekové sou naprosto báječní lidé.R^

0 0
možnosti

Klingerová

14. 4. 2009 23:41
Re: Cestování

Tohle cestování chce jen pečlivě vybírat komu zaplatím a hlídat podmínky ubytování, už jsem to provedla párkrát - žádný malér. Zatím...;-D

0 0
možnosti

Ccecil

14. 4. 2009 23:11
Jestli dobře počítám....

50 tis /12 dnů pro 5 osob? 

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3379x
Jen si občas nemám s kým povídat....

Seznam rubrik

Oblíbené knihy