Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Štěpán Binko

20. 5. 2009 21:23
Trochu ekl,

ale jestli chcete pobavit, tak mně svého času novinková N8800 upadla do toalety v restauraci. Takové té nejhorší, bez mezipřistání, rovnou žbluňk a plav. Měl jsem v ní hodně nezálohovaných kontaktů a simku s údaji, které jsem si nemohl dovolit ztratit. Bohužel to tehdy bylo o "velké" potřebě a pamatuji si to dilema, zda spláchnout a kromě všeho co se spláchnout má, riskovat, že se spláchne i mobil. No nakonec jsem vyhrnul rukáv, nespláchl a mobil vyndal. Lidé nechápali. Měl jsem na sobě oblek a byl v "gala", jak by řekla babička no a náramně jsem si to užil.

V práci jsme mu pak říkali hovňousek, ale simka přežila. Z dnešního pohledu to pro mě byla příprava na "Řecko 2007" ;-).

0 0
možnosti

Klingerová

20. 5. 2009 21:27
Re: Trochu ekl,

Vítejte v klubu, já věděla, že mohlo být i hůř ;-D

Vaše "Řecko" jsem četla, SUPER!

0 0
možnosti

Štěpán Binko

21. 5. 2009 7:24
Re: Trochu ekl,

Jo, čte se to asi hezky, v reálu to moc k smíchu nebylo ;-);-D.

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3379x
Jen si občas nemám s kým povídat....

Seznam rubrik

Oblíbené knihy