Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mira dusin

15. 10. 2009 15:58
Já jsem si přehodil kola už v úterý,

ale i tak jsou mě nový zimáky k ničemu,ze sídliště ve Mšeně se prostě nedostanuRv;-(

0 0
možnosti

Klingerová

15. 10. 2009 18:45
Re: Já jsem si přehodil kola už v úterý,

Klídek, už přestává sněžit, tak máme šanci na záchranu ;-)

0 0
možnosti

astar

15. 10. 2009 15:25
zimní gumy..

Zdravím autorku, jen bych se chtěl všech lidí, kteří jezdí přezouvat do servisu, zeptat, proč si proboha nekoupí komplet zimní gumy i s disky??? Nevím, co máte za auto,a le na běžnou škodovku -fabia, octavia, se dají sehnat disky kolem 500 korun, po zimě seženete lehce jeté pneu i s disky kolem 800-1000 korun, na fabii jsem viděl komplet sadu za 2500... a pokud ty gumy máte, proč to nevyměníte na parkovišti a když si na to netroufáte, tak než dát 250 korun za výměnu, raději upeču bábovku a pozvu si na to kamaráda, který to umí.. je to práce na cca pul hodinky.... todle fakt nechápu.. abych stál frontu na servis.. já mám 4x zimní a 4x letní od dob svého prvního vozu, měnín vždy když teplopta klesne pod cca  5 stupňů, na parkovišti to hodím na zvedák a je to... a když si to spočítám, za rok ušetřím minimálně 500-1000 korun.....a hlavně si to vyměním kdy chci já a ne kdy má čas servis..

0 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3379x
Jen si občas nemám s kým povídat....

Seznam rubrik

Oblíbené knihy