Božena Hnízdilová

Jen si občas nemám s kým povídat....
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3379x

Seznam rubrik

Oblíbené knihy

Božena Hnízdilová

Dopravní nehody bez policie?

Asi jsem šťoura - mám to trošku v povaze :), ale napadá mě pár drobností v souvislosti s novelou zákona o silničním provozu (č.274/2008 Sb.). Konkrétně k nové povinnosti účastníků dopravní nehody, platné od 1.1.2009.

2.10.2008 v 21:27 | Karma: 21,67 | Přečteno: 2394x | Diskuse| Společnost

Božena Hnízdilová

Stalo se? Nestalo se?

Cesta lesem se vlní a svažuje mezi vysokými stromy. Jdu prosluněným dnem, jen tak, odpočívám. Moje podvědomí ale registruje skryté nebezpečí...

5.9.2008 v 23:25 | Karma: 10,56 | Přečteno: 1534x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Taky máte doma skřítky?

Já teda jo. Pořád schovávají věci. Pak je zase vrátí na místo, ale obvykle až tehdy, když začnu hledat něco úplně jiného. To neznáte? Nevěřím :)

4.9.2008 v 19:10 | Karma: 16,16 | Přečteno: 1854x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Když chlapi začnou konat dobro

Tentokrát se to u nás obešlo bez zranění - tedy pokud nepočítám psychickou újmu v podobě boule na chlapském sebevědomí :)

22.8.2008 v 17:30 | Karma: 20,53 | Přečteno: 1871x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Holit nebo neholit? – to je otázka…

Nevím proč, ale když zahlédnu diskuze na téma „Všechny chlupy z těla pryč“, vzpomenu si na chudáka kocoura našich známých. Připouštím, že dáma s chlupama deroucíma se ze silonek, není to pravé makové, ale chlap oholený od hlavy až k patě????

7.8.2008 v 16:00 | Karma: 28,73 | Přečteno: 3400x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Nemáme to s těma chlapama jednoduché....aneb–Jak se pohádat o ničem

Ze začátku to vypadalo na pohodu. Je pátek, odpoledne nakoupíme, dáme si za odměnu kafe a zmrzlinu – jako vždycky - a HURÁ, je tu víkend. Pak se to začalo trošičku kazit....

13.6.2008 v 22:45 | Karma: 21,98 | Přečteno: 1976x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Sakra - Co je v té autoškole učí ?!

No, určitě točit volantem, šlapat na pedály, určit dopravní značky a znát pravidla silničního provozu. Máte pocit, že to stačí, aby člověk-pěší povýšil na člověk-řidič? Já ne. Podle toho, co se na našich silnicích děje...Možná by stálo za to, do výuky zařadit „základy slušného chování a ohleduplnosti", když už se učí základy zdravovědy a techniky (nebo už ne?). Jsou šoférské zvyky, které mi nejdou do hlavy. Ne že by byly nějak zvlášť nebezpečné, spíš otravují život. Má někdo odpověď na moje otázky?

11.6.2008 v 22:10 | Karma: 22,96 | Přečteno: 1866x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Dovolená je relax

Když jsme s nejlepším mužem mého života jeli na jednu z našich prvních dovolených, ještě jsme řešili otázku, kdo bude kdy řídit a kdo navigovat. První nekompromisní prohlášení znělo: „Ženské nemají geny na čtení map, to je nezvratný fakt". Pak jsme několikrát zabloudili. Pak mě přestalo bavit, když jsem na každé páté křižovatce na dotaz - kam mám jet? Dostávala standartní odpověď: „Já nevím..." Pak se o tom nějak přestalo mluvit a když bylo potřeba nezabloudit, řízení záhadně vždycky vyšlo na něho...

7.5.2008 v 21:21 | Karma: 13,09 | Přečteno: 1435x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Auta mého života – sníh a hadi na silnici

Jedu večer domů a chumelí a chumelí. Někde u cedule začátku města najednou bílá tma končí, taky končí hlavní silnice a dál na vedlejších ulicích začíná pravá zimní romantika. Provoz už skoro žádný, jen na každém kopečku načmárané klikaté stopy na sněhu...Na první pohled to opravdu vypadá, jako kdyby chvíli přede mnou lezli do kopce dva velcí hadi stereo :) No jo, někdo to už nevydržel a přezul na letní, to já jsem zbabělec až do dubna, tak se teď směju. Jen mi to připomnělo dobu dávno minulou, kdy se ještě jezdilo na „celoročních“ a v zimě byl hlavní problém auto vůbec nastartovat :)

21.3.2008 v 14:59 | Karma: 16,80 | Přečteno: 1312x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Další auta mého života - přeci řídit je tak snadné....

Tátova auta měla svoje drobné chybičky, jak už jsem psala minule. Nebylo to obvykle nic závažného. A když jo, přestal auto půjčovat komukoliv, aby se někdo z nás nezabil. Sám jezdil samozřejmě dál...

14.3.2008 v 19:57 | Karma: 15,05 | Přečteno: 1379x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Auta mého života

Můj táta byl automechanik, vyhlášený machr ve svém oboru. A ve všech směrech naplňoval úsloví, že „kovářova kobyla chodí bosa“. Půjčit si jeho auto byl vždycky úžasný adrenalinový zážitek J

12.3.2008 v 19:04 | Karma: 27,82 | Přečteno: 4049x | Diskuse| Ostatní

Božena Hnízdilová

Chlapi na dálkové ovládání…

Asi všichni znáte ten obrázek: po obchodním domě bloudí osamělý muž, jednou rukou nervózně svírá držadlo nákupního koše, v druhé mobil přilepený k uchu. Nepřítomným pohledem bloudí po regálech, občas sáhne po krabici, přečte nápis a podle reakce na druhé straně telefonní linky buďto vrátí zpět, nebo s úlevou vloží krabici do košíku.

11.3.2008 v 22:22 | Karma: 32,11 | Přečteno: 4829x | Diskuse| Ostatní