Taky trpíte arachnofobií?

Tak to si umíte představit, jak jsem se dneska po ránu „radovala“ z pavouka, co se rozhodnul špacírovat po mém volantu. Za jízdy, jak jinak.

To si takhle jedu celkem v pohodě po R10, na tachometru přiměřeně 130+. Sem tam náklaďák, nebo pomalejší kolega, tak mrknout do zrcátka, levý blinkr, trošku přidat, abych se v levém pruhu nemotala zbytečně dlouho. Další rutinní mrknutí na tachometr, jako už tisíckrát předtím.....

Tentokrát mám ale místo ručičky tachometru v zorném poli pavoučí nohu, co se právě snaží dosáhnout z palubky na středovou konzoli volantu. Úspěšně, už tam má i další dvě…to je fofr! Neveřícně zírám na tu potvoru a moje arachnofobie okamžitě vyhlašuje alarm – PAVOUK !! A co horšího, pochoduje směrem ke mně !!

První automatickou reakci – pustit volant a přeskočit na zadní sedačku – naštěstí přepralo moje racionální šoférské já a navrhlo přijatelnější řešení. Ubrat, vrátit se do pravého pruhu, zapnout varovky, zastavit na krajnici, zatáhnout ruční a přelézt na sedadlo spolujezdce, to se mi podařilo zvládnout jediným pohybem během vteřiny.

Jenže můj zachraňovací manévr pavouka rozhodil, otočením volantu se dostal někam dolů. Než oběhnul pod volantem okruh zpátky, přinutila jsem se být statečná a vzít foťák. Až pak narafičit papírový kapesníček (škoda, že nemám v autě lopatu od zimy) a i s důvěřivým pavoukem, co na něj přelezl, vyhodit do příkopu. Pro mne nadlidský výkon, být  takhle blízko pavouka mě přimělo jen vědomí, že jinak půjdu zbytek cesty pěšky.

Protože zůstat v jednom autě s pavoukem, to nehrozí. I tak jsem těch pár kilometrů do cíle koukala víc kolem sebe kde co leze, než na silnici. A to i přesto, že to byl „jen“ sekáč, tedy Johana s dlouhýma nohama - v mé terminologii. A ty jsou na žebříčku panikaření celkem nízko. Tedy pokud na mne nebafnou ze zálohy.

Objevit se mi na volantu ta správná veliká chlupatá potvora, co bydlí u nás ve sklepě (tam nechodím), asi by TV Nova měla ve večerních zprávách hromadnou havárii na R10 a vyšetřovatelé řešili záhadu, proč řidička za jízdy opustila vozidlo okýnkem :)

Brrrrrrr........

Autor: Božena Hnízdilová | pondělí 30.8.2010 15:31 | karma článku: 20,02 | přečteno: 2627x
  • Další články autora

Božena Hnízdilová

Voda v anglickém Worcesteru

20.2.2014 v 19:32 | Karma: 13,74

Božena Hnízdilová

Kdo se bojí, nesmí do sněhu

15.12.2010 v 19:26 | Karma: 33,74

Božena Hnízdilová

Auta mého života – BOAS

11.11.2009 v 20:17 | Karma: 21,97

Božena Hnízdilová

Dneska jsme se zachumelili

15.10.2009 v 12:27 | Karma: 14,14
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3379x
Jen si občas nemám s kým povídat....

Seznam rubrik

Oblíbené knihy