Diskuse

Nejhorší vánoční mužská vlastnost

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

nigi

29. 12. 2009 12:37
cukroví

;-D no u nás to funguje podobně... je zakázáno jíst cokoliv předem, ale pak po novém roce se to cpe kdekomu, protože je všeho najednou moc :-( taky je toho plný mražák a to už není pak ono... takže já jsem pro ujídání předem ;-D

0 0
možnosti

vsamotar

29. 12. 2009 14:12
Re: cukroví

... no u nás to funguje podobně... je zakázáno jíst cokoliv předem, ale ten zákaz stejně nikdo nedodržuje... ;-);-D

0 0
možnosti

jaanaaa

26. 12. 2009 17:29
Pěkné,

škoda, že já to pečení tak nesnáším ;-D;-D

0 0
možnosti

achabisko

24. 12. 2009 20:58
díky

Moc jste mne potěšila. Jsme všichni stejně křehcí... Jen dodám, že letos byl můj kamarád přistižen svým asi 7-letým syne jak :Kradééééé, a děvčata v práci zase řešila : "Vynikající je alobal! Dáš to na mísu a on než to potichouču rozbalí, to šustění ho prozradí..."

Mám vás v očích. Úsměvné.

0 0
možnosti

labea

24. 12. 2009 7:28
v domacnosti této paní bych se dobře necítila

Uždibování těsta, lízání krému a veškeré kradení cukroví zejména v čase před vánocemi je od dětství moje vášeň. Kdyby mě zato někdo stále peskoval, skazil by mi vánoce. Měla jsem babičku, která byla kuchařka na slovo vzatá, hodně mě toho naučila asi také díky tomu, že všechny tyto mé potřeby přecházela, respektive dělala, že je nevidí. Když jsem měla malé děti, tak jsme si cukroví upekly a vrhly se na něj pěkně pře vánocemi. To je slast!!

0 0
možnosti

SecondWisdom

24. 12. 2009 10:49
Re: v domacnosti této paní bych se dobře necítila

Přesně tak, taky moje vášeň. Máma dělala vždycky naschvál dost "odpadového" těsta a kusů cukroví na pojídání. Mňam. :-P

0 0
možnosti

blekekeke

24. 12. 2009 7:25
a jejej

no jasně, plechy na schodech, taky dobrý na zmrzačení. Olizování krémů? Tady to olizujeme všici, no a co, je to stejně pro nás. No, nechtěl bych mít tu paní doma, ta je zralá na 2 karafiáty :-)

0 0
možnosti

jaanaaa

26. 12. 2009 17:30
Re: a jejej

škarohlíde ;-D

0 0
možnosti

Kresinka

24. 12. 2009 4:16
Mistrem nad mistry

v objídání vánočního cukroví byl můj tatínek. Schovávali jsme neozdobené cukroví i na půdu, táta na něj chodil nejvíc v noci. Často nebyl ani čas na polevu, jeden rok jsme cukroví našli až na jaře, tatínek nám pak vyčítal, že jsme ho podezírali neprávem

0 0
možnosti

honer

24. 12. 2009 3:30
Vánoce jsou nádherné - ale bez bab

Teď vážně, vždyť by Vám to bylo líto, kdyby neuždiboval;-)

0 0
možnosti

TrueRobos

24. 12. 2009 0:21
Nejhorší ženská vánoční vlastnost

je ta, že si ženy myslí, že nejlepší cukroví je to, které je finálně dopečené. Není to pravda, nejlepší je těsto a náplně před tím, než se to rozředí a připálí, takže to ztvrdne a tedy se překoná optimální fáze chutnosti, kterou je těsto. Radost z lovu a úprku před rozzuřenými ženami je jenom takový milý přídavek navíc.

0 0
možnosti

Vikina

24. 12. 2009 3:57
Re: Nejhorší ženská vánoční vlastnost

musím potvrdit ;-D;-D . a že mám v tom opravdu hodně dlouhou praxi :-P.

0 0
možnosti

kevinbb

24. 12. 2009 0:01
Napsala jste

to moc pekne.

Vzpominam na moji mamu a sestru jak jsem jim kradl z pod ruky?!?!?! A jak me vzdycky hnaly?!?!?! Jedes vod toho!!!

Tata ten si to moc nedovolil, ten mel respekt, ale obcas jak si pamatuji, tak si uzobl taky?

A to same moje zena. Joooo Vanoce jsou krasny casy?!?!

:-PR^

0 0
možnosti

Tryskomys Muf

23. 12. 2009 22:32
Vanocni cukrovi

Mne na cukrovi moc neuzije (az na par vyjimek), ale pri peceni jiz od detstvi velmi rad uziram syrove testo. ;-D

0 0
možnosti