Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

aji

16. 12. 2010 14:44
Mám podobný problém,

naštěstí, pokud pavouk k nemá v průměru i s nohami víc, než 1,5 cm a není obzvlášť ošklivý, většinou se na chvíli ovládnu a zlividuji ho čímkoliv, co je po ruce. Sekáče vyhodím za nohu, zapřu své instinkty a udělám to rychle. Doma mě pavouk vytočí, kočka ho nechce chytat, ale co máme kočku, zdá se mi jich míň, alespoň tam, kam dosáhne.

0 0
možnosti

Ccecil

30. 8. 2010 17:57
To ale není pavouk

;-)

0 0
možnosti

maxipes Fík

30. 8. 2010 18:35
přesně tak, je to sekáč

;-D

0 0
možnosti

fitzie

30. 8. 2010 16:17
teda, ženská

no jo, fobka je fobka. chudáček pavouček maličký, průsvitný.

0 0
možnosti

Klingerová

30. 8. 2010 20:05
Re: teda, ženská

:-/s osmi nohama.....

0 0
možnosti

atrapa

30. 8. 2010 16:00
Na pavouky Garfield !

Vážená paní,

napsala jste to hezky, také bych neměla radost z pavouka  sekáče v autě a na podzim je sekáčů všude plno.

V autě jsem to zatím nemusela řešit, ale když vidím pavouka v bytě,už držím v ruce pantofel a konec pavouka je rychlý. Až mnohem později jsem zjistila,že to dělám stejně jako můj oblíbenec Garfield,který je náhodou (??) v záhlaví Vašeho příspěvku.  Že je pavouk užitečný a chytá mouchy? Možná, ale v bytě pavouky netrpět !

0 0
možnosti

beda24

30. 8. 2010 17:39
Re: Na pavouky Garfield !

pavouk chytá mouch, ale moc jich nepochytá. je línej (holt jich na jídlo tolik nepotřebuje) schválně jsem si nechal v pokojíčku 2 krásné velké pavouky, (zahnízdili se mi tam když jsem nebyl doma)  ale po týdnu jsem je vymet a koupil biolit

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

30. 8. 2010 15:58
tuhle fobii bych navrhoval léčit

...příště to nemusí dopadnout tak dobře.:-) Zbavit se toho dá.

0 0
možnosti

Faustino

30. 8. 2010 15:50
Paní autorko

To nebyl pavouk, ale sekáč. Nepatří mezi pavouky, ale pavoukovce.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS