Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

habit-.!..

21. 9. 2011 23:34
... viděl jsem už dámskou kabelku v pánském provedení...

... kámoš z naší čundrparty měl tele stejných vlastností - cokoli jsme potřebovali, cokoli jsme sháněli, on sáhl do telete a vytáhl to... podezřívám ho, že kdyby někoho napadlo na vandru vydat paměti, on sáhne do batohu a vyndá tiskařský lis...

0 0
možnosti

Alfie

21. 9. 2011 21:14
"Kde jste koupila tu tašku?"

To je otázka v jedné scéně filmu "Báječný den", kdy Michelle pouze z toho, co najde v kabelce, vytvoří pro dvě děti kostýmy na neplánovanou maškarní besídku :-)

Já tedy potřebuji mít v kabelce systém přihrádek, kam roztřídím důležité věci, abych je snadno našla. A dlouho jsem nechápala, jak mohou jiné ženy střídat kabelky podle oblečení - vždyť jen přendat ty věci dá strašnou práci! Taky jsem vždy nadávala, že většina kabelek v obchodech jsou "hrabny" s jedinou velkou přihrádkou, kde se nedá nic najít. Pak jsem pochopila - dámy prostě obsah té jedné velké přihrádky přesypávají z jedné tašky do druhé. Pro mne - nepřijatelné. Ale i já mám sklon hromadit v kabelce další a další věci, dokud se tam vejdou. Ale nosit kabelku přes jedno rameno už moje záda rázně odmítly, našla jsem řešení - maličká kabelka s mnoha praktickými přihrádkami na roztřídění nutných věcí - doklady, klíče, peníze,... Víc se tam nevejde, tudíž to tam prostě nenosím :-)

Jen sehnat tu správnou bývá velmi těžké...

0 0
možnosti

Klingerová

21. 9. 2011 22:03
Re:

Já věděla, že najdu pochopení;-DJsem právě ve fázi: víc se tam nevejde. A mám z toho depku;-(;-)

0 0
možnosti

astrudina

21. 9. 2011 21:14
A co dále:

klíče od rodičů, klíče od úřadu, služební mobil, diktafon, brýle, náhradní brýle, žvýkačky, deštníček....

proč jen mám jedno rameno níž?;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 54
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3379x
Jen si občas nemám s kým povídat....

Seznam rubrik

Oblíbené knihy